1,5 év után durván rozsdásodnak az első körben felújított orosz metrószerelvények

Az alábbi fotók a BKV Kőér utcai telephelyén készültek november végén, a képeken az Ororszországból visszajött első három metrókocsik ajtajai látszanak (a vezérlő- és motorpótkocsik pályaszámai: 600/6000).

Jól látható, hogy a pandák (ez lett az új, illetve felújított orosz metrószerelvények beceneve), 1,5 évvel az átadás után már bőszen rozsdásodnak. A festékréteg alól kifolyó barnás lé másra nem enged következtetni.

A Metrovagonmas által „felújított” metrókocsik első szériája 1,5 évvel az átadás után.Fotó: 444-olvasó

De nemcsak a rozsda aggasztó, hanem a láthatóan igénytelen munka, amit a gyártó végzett: sorjás, egyenetlen szinte minden részlete az orosz metrónak:

A Metrovagonmas által „felújított” metrókocsik első szériája 1,5 évvel az átadás után.Fotó: 444-olvasó

Úgy tűnik ráadásul, hogy nemcsak a belső szerkezetet eszi már a rozsda, hanem az oldallemezek festéke alól is előbújt már, ami egy rosszabb minőségű személyautónál is legalább évek alatt történne meg.

A Metrovagonmas által „felújított” metrókocsik első szériája 1,5 évvel az átadás után.Fotó: 444-olvasó

Nem túl megnyugtatóak azok a repedések, amelyek a karosszérián, illetve annak borításán látszanak. A metrókocsikat épp azért újították fel, hogy a következő 30 évben ilyen kohószökevények ne közlekedjenek az alagútban:

Forrás: Kanadai Hírlap

Ezek a pályaszámú kocsik voltak az első, amelyek az oroszokkal kötött rossz üzlet keretében elsőként megérkeztek Budapestre 2016. május utolsó napjaiban, és idén januárban álltak forgalomba:

Fotó: Balogh Zoltán

Azt egyébként már a BKV sem cáfolja, …read more

Source:: 444.hu – Aktuális

(Visited 3 times, 1 visits today)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.