Történetének legeredményesebb első negyedévét zárta a BMW

Százkét éve íródó sikertörténete legjobb első negyedéves értékesítési mutatóját érte el idén a BMW Group: a Münchenben székelő vállalatcsoport 2018 januárja és márciusa között világszerte 604 ezer 629 darab új BMW, MINI és Rolls-Royce modellt adott át ügyfeleinek, amellyel az első negyedéves eredmény – 3,0 százalékos abszolút eladási javulás mellett – most először lépte át a hatszázezres darabszámot. Sőt mi több, az idei esztendő harmadik hónapjában értékesített 256 162 darab új autó a BMW Group fennállásának eddigi legeredményesebb márciusi mutatóját is jelenti, amely 0,5 százalékkal szárnyalja túl az előző márciusi teljesítményt. A vállalatcsoport ráadásul annak ellenére állította be vadonatúj értékesítési rekordját, hogy a németországi Cuxhaven város kikötőjében hajókra pakolt mintegy 5000 darab gépkocsi egy homokvihar miatt csupán késleltetve tudott útnak indulni. A csúszás előreláthatólag az áprilisi újautó-átadási adatokra is hatással lesz.

– Az első negyedévben elért értékesítési rekord csupán a kezdete egy újabb sikeres évnek, amelynek idén várható vadonatúj modelljeink újabb lendületet adnak majd – nyilatkozta Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja. – Az első negyedévet mindegyik értékesítési régiónk emelkedéssel zárta, még az egyes piacokon tapasztalható gazdasági nehézségek ellenére is. Büszkék vagyunk arra, hogy hálózatról tölthető modellpalettánk tagjai iránt is világszerte egyre intenzívebb kereslet mutatkozik: a BMW Group tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt gépkocsijai 38,3 százalékos eladási fejlődést mutattak az idei év első három hónapjában, amely egy ennyire gyorsan növekvő szegmensben magával ragadó eredmény – tette hozzá Pieter Nota.

2018 januárja és márciusa között a BMW Group globális szinten 26 858 darab hálózatról tölthető BMW és MINI modellt értékesített, amely azon túl, hogy megszilárdítja a vállalatcsoport vezető pozícióját a prémium minőségű elektromos modellek mezőnyében, a gyártó idei évre kitűzött, 140 000 darabos újautó-átadási célját is elérhető közelségbe hozza. A BMW i3 tisztán elektromos prémium kompaktot, a vadonatúj BMW i3s modellt, a BMW i8 plug-in hibrid sportautót, a plug-in hibrid hajtáslánccal felszerelt MINI Cooper S E Countryman ALL4 modellt és a BMW iPerformance paletta tagjait egyesítő, hálózatról tölthető portfólió iránt az elmúlt három hónapban csak az Egyesült Államokban 78,0 százalékkal nőtt a kereslet, amellyel a tengerentúli régió a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellek mezőnyének legnagyobb önálló piacává lépett elő.

2018 első három hónapjában a BMW Group összesen 5743 darab hálózatról tölthető BMW és MINI modellt adott el az Egyesült Államokban, amely azt jelenti, hogy a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellek már a vállalatcsoport tengerentúli abszolút értékesítésének 6,8 százalékát teszik ki. Ugyancsak kiugró eladási arányt produkált Nagy-Britannia és Írország is, ahol a 4 148 darab hálózatról tölthető modell 23,3 százalékos értékesítési növekedéssel zárt a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellek piacán. Skandinávia térségében eközben minden negyedik új BMW és MINI modellt hálózatról tölthető hajtáslánccal rendelnek meg a BMW Group ügyfelei.

A BMW világszerte 517 447 darab új gépkocsit értékesített az idei év első három hónapjában, amellyel 2,8 százalékkal múlta felül az előző esztendő megegyező időszakának teljesítményét és új első negyedéves eladási rekordot állított be. A jelentős mértékű fejlődéshez a bajor prémiummárka mindegyik piaca és …read more

Source:: Autoszektor.hu

(Visited 1 times, 1 visits today)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.