Rosszul sült el a 8-as BMW hirdetése

“Azért épült, hogy elálljon tőle a lélegzet.” – hangzik a Süddeutsche Zeitung-ban megjelent hirdetés szlogenje. Kissé meglepő, hogy a bajoroknál nem számítottak rá, hogy ez a szlogen 2018-ban, amikor a városi levegő tisztasága az egyik slágertéma, egy magából a károsanyagokat gyárkémény módjára eregető óriási luxusautó szlogenjének nem feltétlenül ideális a választás.

A német közösségi media fel is zúdult: “A BMW tudatosan és szándékosan szennyezi a környezetet.” – szólt egy comment, míg mások szerint ennél balul sikerültebb és rosszabbul időzített szlogent lehetetlen let volna kitalálni.

Ugyanakkor lássuk be, a 8-as BMW leendő tulajdonosait egy rosszul sikerült szlogen biztosan nem fogja eltántorítani a vásárlástól, de egy bajor marketingesnek minden bizonnyal nehéz napjai vannak.

…read more

Source:: Autoszektor.hu

(Visited 1 times, 1 visits today)