Madonna lánya kampányarc lett

Jean Paul Gaultier háromszor kérte meg Madonna kezét

Bár sok sztárcsemetével ellentétben Madonna lánya inkább kerüli a rivaldafényt, neve és arca így is meglehetősen erős húzónév – ami kimondottan jót tesz a Los Angeles-i székhelyű Miaou márka nyári kollekciójának. Lourdes mellett Paloma Elsesser és Ashley Smith modellek adták az arcukat a kampányhoz, a választás pedig azért esett pont rájuk, mert a márka tervezője, Alexia Elkaim szerint mindhárman ugyanazt képviselik: magabiztosságot és érzékiséget.

Paloma Elsesser plus-size modell már régóta a brand múzsája, akinek inspiráló személyisége nemcsak a munkában, de a magánéletben is nagy hatással van a tervezőre, míg Ashley Smithet csak a fotózás előtt ismerte meg Alexia Elkaim, akit a szőke modell energiái teljesen elvarázsoltak. Lourdesszel már régóta tervezték az együttműködést, ami azért is nagy dolog, mert Madonna lánya kizárólag olyan márkákkal hajlandó együtt dolgozni, amikben hisz, és amikkel azonosulni is tud.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

MIAOU (@miaou) által megosztott bejegyzés, Jún 29., 2020, időpont: 1:42 (PDT időzóna szerint)

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

MIAOU (@miaou) által megosztott bejegyzés, Jún 26., 2020, időpont: 9:08 (PDT időzóna szerint)

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

MIAOU (@miaou) által megosztott bejegyzés, Jún 23., 2020, időpont: 12:23 (PDT időzóna szerint)

Forrás: Vogue
Fotó: Getty Images

Ezt már olvastad?

…read more

Source:: Marie Claire

      

(Visited 1 times, 1 visits today)
Advertisements
  Megnyitott Kecskemét első csomagolásmentes boltja
Sugárvédelmi szolgáltatások