Itt vagy:BelföldBarátok közt sem népszerű a reklámadó
05
június

Barátok közt sem népszerű a reklámadó

Írta:  Starthirek.hu
Kategória: Belföldi hírek
Barátok közt sem népszerű a reklámadó

A baloldali elfogultsággal nehezen vádolható Borókai Gábor új szemszögből - az újmédia világa felől - közelít a reklámadóhoz és az Origo főszerkesztőjének elbocsátásához. "Az újmédia nem csupán gazdasági alapjaiban rendíti meg a hagyományos sajtót, de etikai normáit is értelmetlenné teszi".

A főszerkesztő az ünnepelt Buzzfeed példája alapján arról ír, hogy a médiaiparban "mind kevésbé kifizetődő a tartalom előállítása, ellenben a jól terített lopott holmival elképesztő pénzek halmozhatók fel".

Mi értelme tényfeltárni, elemezni, mélyinterjúzni, am

...

Tovább a folytatáshoz...

Megjelent: 15 alkalommal
Értékelés:
(0 szavazat)

Új hozzászólás

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező. A HTML kódok használata nem engedélyezett.